vineri, 29 mai 2015

INTALNIRE SECRETA


La Londra are loc o întâlnire secretă a bancherilor, pentru a pune capăt banilor de hârtie! Un analist financiar renumit avertizează că acest lucru ar duce la o “nouă ordine economică mondială”!


  societate  fara bani de hartieSite-ul armstrongeconomics.com al renumitului analist financiar Martin Armstrong a scris un articol pe 3 mai 2015 în care se vorbeşte despre o întâlnire secretă al mai multor bancheri la Londra, la sfârşitul lunii mai 2015, în care se va discuta despre eliminarea totală a banilor de hârtie/monezilor din lume şi înlocuirea lor doar cu bani electronici. Astfel se va trece la o “nouă ordine economică mondială”, în care va apare statul economic totalitar. Nimeni nu va mai putea vinde sau cumpăra ceva în mod anonim… un “Big Brother” ascuns va şti orice tranzacţie care se va desfăşura în lume. La această întrunire secretă vor participa băncile centrale din Elveţia, Danemarca şi Statele Unite.
Pe 23 mai 2015, într-un alt articol tot de pe armstrongeconomics.com, acelaşi autor nu înţelege secretomania acestei întâlniri. Citez din articol:
Mi se pare uluitor că eu am fost singurul care a spus despre reuniunea secretă de la Londra. (…) Alţii m-au citat doar pe mine, dar nu am găsit nicio referinţă despre întâlnirea de la Londra, deşi sursele mele sunt directe.
Ceea ce mă îngrijorează este tăcerea pe acest subiect, atunci când există din ce în ce mai multe rapoarte despre cât de bună ar fi o societate fără existenţa banilor-gheaţă (…) Trebuie să fim cu ochii în patru cu privire la această naștere peste noapte a unei societăți fără numerar, care vine mult mai repede decât se aștepta. De ce întâlnirea e secretă? Ceva nu-mi miroase bine aici.
P.S. Reputatul analist Martin Armstrong a observat foarte bine ciudăţenia acestor întâlniri secrete, în care se vrea a se decide soarta economică a omenirii, fără ca să existe consultări publice sau populare cu privire la acest subiect. De fapt “noua ordine economică mondială” despre care vorbeşte analistul financiar nu este altceva decât un pas foarte important către “noua ordine mondială” a Ocultei Mondială. Am explicat pe larg într-un articol din 2012 (Care este adevăratul pericol al eliminării totale a banilor de hârtie din societate? Vom fi total controlaţi!) de ce nu e bine să fie eliminaţi banii de hârtie din circulaţie. Spuneam atunci următoarele:
Dar, totuşi trecerea la o societate fără bani de hârtie, ar ridica o mare problemă: ar exista un “ochi central” care ne-ar supraveghea toate activităţile…am fi urmăriţi ce am cumpăra în orice moment: fie că luăm o cameră la hotel, că achiziţionăm un Pepsi sau un pre*ervativ. Am spune “pa” vieţii private! În plus, se ştie că multe bănci pot fi sparte de diverşi hackeri: cine ne garantează că într-o zi nu ne putem trezi cu identitatea furată şi cu banii furaţi!? Iar cei care ne controlează acest uriaş sistem de bani electronici vor putea face ce vrea cu noi şi cu vieţile noastre…
Secretele lui Lovendal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu